Recognizing best practices in e-commerce

Επιβραβεύοντας τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

e-volution awards

1. Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

1.1 Εφαρμογή B-C Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Εφαρμογή ή/και υπηρεσία B-C που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία / πρωτοτυπία σε προσφερόμενες υπηρεσίες ή/και σε μέγεθος αγοράς / πωλήσεων.

1.2 Εφαρμογή Β-Β Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Εφαρμογή ή/και υπηρεσία B-Β (προς προμηθευτές ή πελάτες) που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία / πρωτοτυπία ή/και σε μέγεθος αγοράς / πωλήσεις.

1.3 Εφαρμογή C-C Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Εφαρμογή ή/και υπηρεσία Καταναλωτή-Καταναλωτή που έχει διακριθεί στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία, σε καινοτομία / πρωτοτυπία ή/και σε μέγεθος αγοράς / πωλήσεις.

1.4 Εφαρμογή G-C Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Δημοσίου

Εφαρμογή ή/και υπηρεσία G-C που αυτοματοποιεί και απλοποιεί με ηλεκτρονικό τρόπο τις συναλλαγές μεταξύ κυβερνητικών οργανισμών και επιχειρήσεων / πολιτών.

1.5 Υπηρεσίες Κοινωνικής Προσφοράς

Υπηρεσίες που προσφέρονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και σχετίζονται με κοινωνική προσφορά (π.χ. βοήθεια συνανθρώπων, ακτιβισμός, ανεργία) και σε εθελοντική βάση.

2. Νέες Υπηρεσίες – Επιχειρηματικά Μοντέλα

2.1 Ηλεκτρονική Αγορά (e-Marketplace) Β-Β, B-C ή C-C

Ηλεκτρονικός ενδιάμεσος που προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες συναλλαγών σε περιβάλλον B-B, B-C ή C-C. Η ηλεκτρονική αγορά μπορεί να ολοκληρώνει πλήρως τη συναλλαγή ή να προσφέρει έναν οικονομικό χώρο συνάντησης και να διευκολύνει την συναλλαγή.

2.2 Affiliate Site & Portal

Content site που έχει αξιοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο το affiliate marketing ή την επισκεψιμότητα ώστε να δημιουργεί έσοδα για εμπόρους και διαφημιστές.

2.3 Υπηρεσίες Cloud για Ψηφιακές Συναλλαγές

Καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω Cloud σε επιχειρήσεις, επαγγελματίες και πολίτες με σκοπό την ολοκλήρωση ηλεκτρονικών συναλλαγών.

2.4 Internet of Things Εφαρμογών & Υπηρεσιών

Καινοτόμες εφαρμογές και υπηρεσίες που αξιοποιούν τις τεχνολογίες Internet of Things και βοηθούν / αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών / καταναλωτών αλλά και αυτοματοποιούν και αναδιοργανώνουν επιχειρηματικές διαδικασίες.

2.5 Νέα e-Επιχείρηση

Επιχειρηματικά μοντέλα, με βάση το ηλεκτρονικό επιχειρείν, που αναπτύχθηκαν από το 2015 και μετά και γνώρισαν την επιτυχία σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω μετρικές: έσοδα, πελάτες, μερίδια αγοράς, ανάπτυξη, μείωση ανεργίας, αξιοποίηση τοπικών ιδιαιτεροτήτων κ.α.

3. Mobile Business

3.1 Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Αξιοποίηση του mobile / tablets σε συναλλαγές εμπορίου on-the-go και προσφορά νέων κινητών υπηρεσιών.

3.2 Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

Αξιοποίηση του mobile / tablets από τις επιχειρήσεις για αυτοματοποίηση των εργασιών των εργαζομένων, για πληροφόρηση on-the-go, αναδιοργάνωση των ενδο-εταιρικών συναλλαγών τους κ.λ.π.

3.3 Εφαρμογές Kινητού (Apps)

Καινοτόμες εφαρμογές στο κινητό που βοηθούν πολίτες στην εύρεση πληροφοριών, διασκέδαση / ψυχαγωγία αλλά και συναλλαγές / δραστηριότητες τους.

3.4 Mobile Marketing

Προωθητικές ενέργειες και στρατηγικές μάρκετινγκ με σημαντικά αποτελέσματα προσέγγισης και engagement των καταναλωτών.

4. Καινοτομία & Έρευνα

4.1 Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και πρακτικές (συγκρινόμενα με αντίστοιχα του εξωτερικού) που «κάνουν τη διαφορά» στο ηλεκτρονικό επιχειρείν για την εταιρεία που τα αξιοποιεί.

4.2 Collaborative B-B e-Commerce (Συνεργασιακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο)

Ενέργειες, συστήματα και πρακτικές που οδηγούν σε συνεργατικό τρόπο δράσης (logistics management systems, e-logistics, web based ERP, advanced planning & scheduling κ.ά.) μεταξύ επιχειρηματικών εταίρων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

4.3 Ολοκλήρωση Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Εμπορίου με άλλα Πληροφοριακά Συστήματα

Επιτυχημένη ολοκλήρωση της εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου με άλλα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης (ERP, CRM, WMS, BA κ.α.)

4.4 Τεχνολογική Καινοτομία

Επιτυχημένα e-commerce και e-business sites που ενσωματώνουν τεχνολογική καινοτομία, που τους προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

4.5 Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

Έρευνα στην περιοχή του ηλεκτρονικού επιχειρείν (που χρηματοδοτήθηκε από ιδιωτικούς ή/και δημόσιους πόρους) που είχε πρακτικό αποτέλεσμα στην ανάπτυξη τεχνολογίας ή/και επιχειρηματικής καινοτομίας.

5. Κανάλια & Πελατοκεντρικότητα

5.1 Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού (Multi – Channel Commerce)

Επιχείρηση που συνδυάζει αρμονικά και συμπληρωματικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν με το «παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας (π.χ. φυσικό κανάλι).

5.2 Εμπειρία Πελατών (Customer Experience)

Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη όταν επισκέπτεται το site (π.χ. προσωποποίηση προσφορών, υποστήριξη real-time, εξατομίκευση).

5.3 Εξυπηρέτηση Πελατών μετά την Πώληση

Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση (π.χ. παράδοση προϊόντων, επιστροφή προϊόντων).

5.4 Πανκαναλικό Εμπόριο (Omnichannel Commerce)

Δυνατότητα αξιοποίησης ψηφιακών μέσων και τεχνολογιών (π.χ. κινητό, Bluetooth) διευκόλυνσης της αγοραστικής διαδικασίας κυρίως εντός των φυσικών καταστημάτων.

5.5 Προσωποποιημένες Υπηρεσίες

Εξειδικευμένες υπηρεσίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων (π.χ. πληροφόρηση, προσφορές, εξυπηρέτηση) που προσφέρονται σε προσωπικό επίπεδο με βάση αγοραστικές συμπεριφορές και άλλα δεδομένα.

5.6 Αριστεία στα Operations & Back Office

Αξιοποίηση τεχνολογιών και συστημάτων στις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος όπως διαχείριση αποθήκης, εξυπηρέτηση παραγγελιών των πελατών, συνεργασία με τους διανομείς και προμηθευτές, οικονομική διαχείριση κλπ.

6. Αισθητική & Σχεδίαση

6.1 Design – Aesthetics

Πρωτότυπες σχεδιαστικά ιδέες και λύσεις που αναβαθμίζουν το interface του web site, με σημαντικά θετικά αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα και στις online αγορές.

6.2 Usability

Εργαλεία, λύσεις και πρακτικές που διευκολύνουν την πλοήγηση του χρήστη στο site και γενικότερα την εκπλήρωση / ολοκλήρωση των παραγγελιών / αιτημάτων και όλης της εμπειρίας αγορών.

6.3 Ατμόσφαιρα Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Ηλεκτρονικά καταστήματα που προσομοιάζουν ή/και αναβαθμίζουν τις πρακτικές engagement των καταναλωτών κατά την διάρκεια της on-line εξερεύνησης και αγοράς προϊόντων / υπηρεσιών.

7. Ψηφιακή Επικοινωνία & Μάρκετινγκ

7.1 Στρατηγική Social Media

Ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω social networks και community sites (π.χ. Facebook, Twitter, YouTube, Blogs) με ουσιαστικά αποτελέσματα στην προώθηση και πώληση υπηρεσιών / αγαθών.

7.2 Big Data & Μάρκετινγκ Analytics

Καινοτόμες πρακτικές αξιοποίησης μαζικών δεδομένων πελατών για εξερεύνηση και ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και κατηγοριοποίη- ση πελατών και αγοραστικών επισκέψεων (Business Analytics).

7.3 Καινοτόμο Διαδραστικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Καινοτόμες πρακτικές μάρκετινγκ που αξιοποιούν τα ψηφιακά μέσα και επιτρέπουν την διάδραση και προσωποποίηση με τον καταναλωτή μέσω CRM, gamification, brand engagement κ.α.

7.4 CPC Campaign

Διαφημιζόμενος που έχει κάνει πολύ αποτελεσματική καμπάνια CPC (adwords, FB ads, LinkedIn ads κ.α.) όσον αφορά στους στόχους που έθεσε για την προώθηση / πώληση υπηρεσιών / αγαθών. Ιδιαίτερη σημασία έχει η υποβολή στοιχείων που δικαιολογούν την υποψηφιότητα όπως ROMI, στρατηγική, κ.α.

7.5 E-mail Marketing Καμπάνια

Βέλτιστη πρακτική στην εφαρμογή e-mail marketing τεχνικών, όπως personalization, βελτίωση μετρικών deliverability, open rates, CTRs και conversion.

7.6 Search Engine Optimization (SEO)

Τρόποι και μέθοδοι marketing SEO/SEM που έχουν στόχο την προσέλκυση επισκεπτών στο e-commerce site. Διακρίνονται η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία.

7.7 Αξιοποίηση Νέων Εργαλείων & Μεθόδων Online Έρευνας Μάρκετινγκ

Αξιοποίηση νέων τεχνολογικών εργαλείων και μεθόδων έρευνας μάρκετινγκ αξιοποιώντας το διαδίκτυο και τις κινητές εφαρμογές (π.χ.: on-line panels, on-line ερωτηματολόγια κλπ).

8. Redesign – Relaunch

Οργανωμένη στρατηγική και συστηματική υλοποίηση όπου το site ή η εφαρμογή ανασχεδιάστηκε εικαστικά και λειτουργικά και λανσαρίστηκε εκ νέου με καλύτερα λειτουργικά αποτελέσματα.

8.1 Redesign ιστοσελίδας

8.2 Redesign ηλεκτρονικού καταστήματος

8.3 Redesign εφαρμογής ηλεκτρονικού επιχειρείν

9. Στρατηγική & Διεθνοποίηση

9.1 Ψηφιακή Στρατηγική (e-Strategy)

Επιχειρηματικά μοντέλα, ενέργειες και πρακτικές ως μέρος μιας οργανωμένης ψηφιακής στρατηγικής που προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μακροπρόθεσμο στρατηγικό πλάνο στην ηλεκτρονική επιχείρηση.

9.2 digital transformation

Ολοκληρωμένη στρατιγική που μεταμόρφωσε, μέσω των ψηφιακών τεχνολογιών, μια τυπική επιχείρηση, με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, κανάλια διανομής, νέες υπηρεσίες κλπ.

9.3 Συνεργασιακή Στρατηγική

Αναβάθμιση της συνεργασίας μιας επιχείρησης με τους προμηθευτές ή/και πελάτες τους αξιοποιώντας τις ηλεκτρονικές προμήθειες, τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, την ηλεκτρονική τιμολόγηση κλπ.

9.4 Συνεργασία Brand & e-Retail Store

Εμπορική συνεργασία και κοινές προωθητικές ενέργειες προμηθευτών και ηλεκτρονικών καταστημάτων με αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας, των πωλήσεων, του engagement, των καταναλωτών κ.λ.π.

9.5 Διεθνοποιημένη e-Επιχείρηση

Επιτυχημένες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών εταιρειών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και γενικά των ψηφιακών υπηρεσιών.

10. Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

10.1 Υπηρεσίες & Συστήματα Β-Β

Εφαρμογές, εργαλεία και πλατφόρμες που διευκολύνουν, αυτοματοποιούν και αναδιοργανώνουν τις συναλλαγές και την επικοινωνία Β-Β μεταξύ των επιχειρήσεων (π.χ. ηλεκτρονική τιμολόγηση, ηλεκτρονικές προμήθειες, υπηρεσίες για e-marketplaces).

10.2 Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες (e-Services)

Υπηρεσίες εμπορίου και συναλλαγών που προσφέρονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά (όπως δημοπρασίες, price-comparison, προσφορές, τιμολόγηση, πληρωμές) και βοηθούν την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

10.3 E-Commerce Platforms – Development

Εργαλεία, περιβάλλοντα λογισμικού, πλατφόρμες και η τεχνολογική υπεροχή για την ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και λύσεις web content management.

10.4 Mobile & M-Commerce Applications Development

Εργαλεία και περιβάλλοντα λογισμικού για την ανάπτυξη mobile εφαρμογών και τη διακίνηση πολυμεσικού περιεχομένου για όλα τα handsets, καθώς και τη δυνατότητα για on-line συναλλαγές.

10.5 Υπηρεσίες Μεταφορών & Διανομής

Εταιρείες που προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για διακίνηση φυσικών προϊόντων που πωλούνται ηλεκτρονικά σε B-C, B-B ή C-C.

10.6 Εξειδικευμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Συμβουλευτικές υπηρεσίες που βοηθούν ουσιαστικά τους πελάτες του στην σχεδίαση και στην υλοποίηση της ψηφιακής τους στρατηγικής (πχ business plan, ψηφιακή επικοινωνία και μάρκετινγκ, οργάνωση βασικών λειτουργιών, επιλογή τεχνολογικής λύσης κλπ).

11. Υπηρεσίες E-Banking & Ηλεκτρονικών Πληρωμών

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για καταναλωτές, επαγγελματίες και επιχειρήσεις αξιοποιώντας και συνδυάζοντας όλα τα ψηφιακά μέσα. Υπηρεσίες, εργαλεία, λύσεις και καινοτόμες πρακτικές που υποστηρίζουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, τόσο από πλευράς ασφάλειας όσο και τραπεζικών υπηρεσιών και πληρωμών, στις παρακάτω κατηγορίες:

11.1 E-Banking / Mobile Banking

11.2 E-Banking / Ηλεκτρονικά Συστήματα Πληρωμών

11.3 E-Banking / Β2C Payment

11.4 Ε-Banking / e Wallet

11.5 E-Banking / Καινοτόμες Τραπεζικές Υπηρεσίες

11.6 E-Banking / Contactless Payment, P2P Payment

12. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες

Βραβεύονται εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα (B-B, B-C, C-C) με βάση τους όγκους πωλήσεων, τις πρακτικές εξυπηρέτησης, την προϊοντική κάλυψη, τις προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες, τη στρατηγική προώθησης-μάρκετινγκ, την αριστεία στα operations κλπ. Στις κατηγορίες:

Ταξιδιωτικές Υπηρεσίες, Ξενοδοχεία / Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Υπηρεσίες Υγείας / Περίθαλψης, Υπηρεσίες Μεταφορών, Μουσική & Βίντεο, Ασφαλιστικές Υπηρεσίες, Πώληση & Ενοικίαση Αυτοκινήτων / Σπιτιών, Διασκέδαση, Λογισμικό, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ηλεκτρονικά Παιχνίδια, Site Προσφορών κλπ.

13. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Προϊόντα

Βραβεύονται εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα (B-B, B-C, C-C) με βάση τους όγκους πωλήσεων, τις πρακτικές εξυπηρέτησης, την προϊοντική κάλυψη, τις προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες, τη στρατηγική προώθησης-μάρκετινγκ, την αριστεία στα operations κ.λπ. Στις κατηγορίες:

Ηλεκτρονικά, Είδη Σπιτιού, Hardware, Κοσμήματα, Ωρολόγια, Αξεσουάρ, Παιχνίδια & Είδη για Παιδιά, Βιβλία & Περιοδικά, Βιομηχανικά Είδη & Πρώτες Ύλες, Λευκά Είδη κλπ.

14. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Καταναλωτικά Προϊόντα

Βραβεύονται εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα (B-B, B-C, C-C) με βάση τους όγκους πωλήσεων, τις πρακτικές εξυπηρέτησης, την προϊοντική κάλυψη, τις προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες, τη στρατηγική προώθησης – μάρκετινγκ, την αριστεία στα operations κ.λπ. Στις κατηγορίες:

Μόδα (Ένδυση), Φαγητό, Είδη Φαρμακείου, Καλλυντικά, Είδη σούπερ-μάρκετ, Αθλητικά Είδη, Μόδα (Υπόδηση) κλπ.

Distinction in e-Commerce

Τα μικρότερα σε όγκο συναλλαγών αλλά καινοτόμα ηλεκτρονικά καταστήματα, μπορούν να διεκδικήσουν τη δική τους διάκριση. Στα Distinction in e-Commerce μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα με ετήσιες πωλήσεις < 200.000€, στις κατηγορίες:

15. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες

16. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Προϊόντα

17. Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Καταναλωτικά Προϊόντα

European E-commerce Awards

Εκπροσωπήστε την Ελλάδα στα European Ε-commerce Awards!

Τα e-volution Awards σε συνεργασία με τον GRECA θα αναδείξουν το καλύτερο Ελληνικό e-shop (B-C), το οποίο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards, στα πλαίσια του Παγκόσμιου Συνεδρίου e-Commerce στη Βαρκελώνη.

Συνδιοργάνωση

Boussias Communications ELTRUN

Official Publication

Marketing Week

Υπο την αιγίδα

GRECA

Χορηγός Τίτλου

Lighthouse

Η Lighthouse είναι μία πρωτοπόρος εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών e-commerce και παροχής performance marketing υπηρεσιών στην Ελλάδα, με συνεχή ανάπτυξη εδώ και 15 χρόνια. Σήμερα διαχειρίζεται εκατοντάδες e-shops, websites και performance digital marketing λογαριασμούς, για market-leading brands, από όλους σχεδόν τους κλάδους της αγοράς. Η πλατφόρμα της, το “VENDD Enterprise E-commerce Suite” εσωκλείει την συσσωρευμένη τεχνογνωσία και εμπειρία ετών, παρέχοντας ένα μοναδικό σετ προχωρημένων λειτουργιών και δυνατοτήτων για τα πιο απαιτητικά ηλεκτρονικά καταστήματα, σε διεθνές επίπεδο.

Ανάμεσα στους πελάτες της συγκαταλέγονται εταιρείες οπως τα Jumbo, ο ΟΤΕ, η Intersport, η ΕΚΟ, Ο Καυκάς, η ΑΕΚ, η AMPNI, ο όμιλος FFGroup και πολλοί άλλοι οργανισμοί και εταιρείες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς.

Για περισσότερες πληρφορίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.lighthouse.gr

Χρυσός Χορηγός

ACS

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Α.E.E., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981. Αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 48 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 450 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία), ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Στο πλαίσιο των συνεχών επενδύσεων που υλοποιεί σε νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες, η ACS παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα τις παρακάτω λύσεις: (α) τη νέα web mobile εφαρμογή ανακατεύθυνσης αποστολών “ACS ReDirect”, για να επιλέγει ο πελάτης του e-shop νέα ημέρα ή νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας του, όταν δεν μπορεί να είναι σπίτι για να την παραλάβει. (β) τα νέα σημεία παραλαβής/παράδοσης αποστολών "ACS Smart Point" σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, όπου ο πελάτης του e-shop θα μπορεί στο δικό του χρόνο να παραλαμβάνει τις παραγγελίες του. (γβ) τις νέες οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού "ACS EU & Cyprus Economy", με χρεώσεις έως και 70% φθηνότερα σε σχέση με τις τιμές της ταχυδρομικής αγοράς και online παρακολούθηση των παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο. (γδ) την Αναβαθμισμένη Υπηρεσία Αντικαταβολής ACS, με άμεση ηλεκτρονική κατάθεση των εισπράξεων σε τραπεζικό λογαριασμό και αυτόματη ενημέρωση του e-shop μέσω e-mail. (εδ) τα καινοτομικά εργαλεία "ACS Web Business Tools", που παρέχουν εντελώς δωρεάν την αυτοματοποίηση των αποστολών ενός e-shop, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την επισκεψιμότητα του.

Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr

Με την υποστήριξη