Κατηγορίες Υποψηφιότητας

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
PLATINUM AWARD

Ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο διακρίνεται στον κλάδο που δραστηριοποιείται η εταιρεία, για την καινοτομία / πρωτοτυπία, τις προσφερόμενες ολοκληρωμένες υπηρεσίες, το μέγεθος αγοράς / πωλήσεων και την αναπτυξιακή προοπτική του.

1.1 Best in Auto, Moto & Parts


1.2 Best in Computers / Telco & Electricals / Accessories


1.3 Best in Fashion


1.4 Best in Travel & Tourism


1.5 Best in Pharma, Health & Beauty


1.6 Best in Sports & Equipment


1.7 Best in Food & Drink


1.8 Best in Supermarkets


1.9 Best in Books, Music & Entertainment


1.10 Best in Home, Furniture and DIY


1.11 Best in Financial Services & Insurance


1.12 Best in Jewellery, Watches & Accessories


1.13 Best in e-ticketing


1.14 Best in B2B


1.15 Best in B2G


1.16 Best in Other

2. Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες
PLATINUM AWARD

2.1 Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών

Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη τόσο κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στο ηλεκτρονικό κατάστημα (π.χ. online chat, FAQs, χρόνος απόκρισης, κτλ) όσο και μετά την ολοκλήρωση της αγοράς (π.χ. παράδοση προϊόντων, easy return process, κτλ).

2.2 eCommerce Personalization

Εξειδικευμένες υπηρεσίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων (π.χ. προσαρμοσμένη landing page, product recommendations, έξυπνη μηχανή αναζήτησης, στοχευμένες προσφορές, κτλ) που παρέχονται σε προσωπικό επίπεδο με βάση αγοραστικές συμπεριφορές και άλλα data.

2.3 Omnichannel Experience

Επιχείρηση που συνδυάζει αρμονικά το ηλεκτρονικό εμπόριο με το «παραδοσιακό» φυσικό μοντέλο λειτουργίας και αξιοποιεί τα ψηφιακά Μέσα και τεχνολογίες (π.χ. κινητό, Bluetooth) για τη διευκόλυνση της αγοραστικής διαδικασίας και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

2.4 Operations & Back Office

Αξιοποίηση τεχνολογιών και συστημάτων στις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος όπως διαχείριση αποθήκης, εξυπηρέτηση παραγγελιών των πελατών, συνεργασία με τους διανομείς και προμηθευτές, οικονομική διαχείριση και τιμολόγηση.

3. Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing
PLATINUM AWARD

3.1 Συνολική Στρατηγική Digital Marketing

Βέλτιστη πρακτική στο συνδυασμό ενός ή περισσότερων online καναλιών για την υλοποίηση μιας αποτελεσματικής συνολικής στρατηγικής, με στόχο την προώθηση και πώληση υπηρεσιών / αγαθών.

3.2 Στρατηγική Social Media

Ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω social networks και community sites (π.χ. Facebook, Instagram, Messenger, YouTube) με ουσιαστικά αποτελέσματα στην προώθηση και την πώληση υπηρεσιών / αγαθών.

3.3 Στρατηγική Performance Marketing (CPC)

Διαφημιζόμενος που έχει τρέξει πολύ αποτελεσματική καμπάνια CPC (Google ads, FB ads, κ.α.) όσον αφορά στους στόχους που έθεσε για την προώθηση και πώληση υπηρεσιών / αγαθών. Ιδιαίτερη σημασία έχει η υποβολή ποσοτικών στοιχείων που δικαιολογούν την υποψηφιότητα όπως ROMI, στρατηγική, κ.α.

3.4 Στρατηγική Search Engine Optimization (SEO)

Τρόποι και μέθοδοι SEO που έχουν στόχο την προσέλκυση επισκεπτών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Διακρίνονται η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία.

3.5 Στρατηγική Email Marketing

Βέλτιστη πρακτική στην εφαρμογή email & marketing automation τεχνικών για την επίτευξη στόχων όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.

3.6 Στρατηγική Loyalty

Βέλτιστη πρακτική στην υλοποίηση ενός προγράμματος επιβράβευσης που ενισχύει το loyalty των πελατών, δημιουργεί ξεχωριστό δέσιμο μαζί τους και αυξάνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές.

3.7 Best Cross Border Marketing

Βραβεύονται οι ενέργειες Marketing που συνέβαλαν αποφασιστικά στην εξαγωγική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου ηλεκτρονικού καταστήματος διεθνώς.

3.8 Content Marketing that Converts

Βέλτιστη πρακτική στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου μέσα στο e-shop (π.χ. διευκρινιστικά videos, φωτογραφίες, κείμενα, περιγραφές), τα οποία συμβάλουν στην ενημέρωση του επισκέπτη και οδηγούν σε αύξηση του conversion rate.

3.9 Data Insights & Marketing Analytics

Καινοτόμες πρακτικές αξιοποίησης δεδομένων για την ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και την κατηγοριοποίηση πελατών και αγοραστικών επισκέψεων

4. Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
PLATINUM AWARD

4.1 e-Governance

Βέλτιστες πρακτικές στην αυτοματοποίηση συναλλαγών με το δημόσιο, στις ψηφιακές πληρωμές από/προς το δημόσιο, στην αξιοποίηση του myDATA και στην ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G.

4.2 E-Commerce Platforms

Εργαλεία, περιβάλλοντα λογισμικού, πλατφόρμες και τεχνολογική υπεροχή για την ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και λύσεις web content management.

4.3 Υπηρεσίες Συμβουλευτικής στο E-Commerce | ανά case study

Βέλτιστη πρακτική στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής, Κάθε διαγωνιζόμενος καλείται να αναλύσει -ένα case study ανά υποψηφιότητα – πώς βοήθησε τον πελάτη του να επενδύσει επιτυχώς στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή/και να να αναπτυχθεί ταχύτερα (έρευνα αγοράς, σχεδιασμός, στρατηγική υλοποίηση, κλπ).

4.4 Υπηρεσίες Μεταφορών Προϊόντων

Εταιρείες που προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες logistics για τη διακίνηση και παράδοση φυσικών προϊόντων που πωλούνται ηλεκτρονικά σε B-C, B-B ή C-C.

4.5 Υπηρεσίες E-Banking & Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για καταναλωτές, επαγγελματίες και επιχειρήσεις αξιοποιώντας και συνδυάζοντας όλα τα ψηφιακά Mέσα. Καινοτόμα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως ψηφιακό πορτοφόλι, πληρωμές P2P, ανέπαφες συναλλαγές πληρωμών, προσωποποιημένα συστήματά στο κινητό κλπ.

4.6 Υπηρεσίες Υποδομών

Εφαρμογές, εργαλεία και πλατφόρμες που διευκολύνουν και βελτιστοποιούν τις υποδομές και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων (π.χ. ηλεκτρονική τιμολόγηση αυτοματοποίηση διαδικασιών, ολοκλήρωση με πληροφοριακά συστήματα, κλπ).

5. Καινοτομία & Experience Design
PLATINUM AWARD

5.1 Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα ή/και πρακτικές (συγκρινόμενα με αντίστοιχα του εξωτερικού) που «κάνουν τη διαφορά» στο ηλεκτρονικό επιχειρείν για την εταιρεία που τα αξιοποιεί.

5.2 Τεχνολογική Καινοτομία

Επιτυχημένα e-commerce και e-business sites που απέκτησαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα χάρη στην ενσωμάτωση τεχνολογικής καινοτομίας, όπως ΑΙ.

5.3 User Interface

Icons, buttons, forms και άλλα design elements που όλα μαζί δημιουργούν ένα interface προσιτό, ομοιογενές και εύχρηστο, το οποίο καταφέρνει να μεταφράσει και να υπηρετήσει οπτικά τις ανάγκες ενός συνολικότερου user experience.

5.4 Design Aesthetics – Animation

Άρτια αισθητική και προσεγμένα micro-interactions που αναβαθμίζουν το interface, υποδεικνύουν διακριτικά στον επισκέπτη τα απαραίτητα actions, ενώ ταυτόχρονα συντελούν στο surprise & delight effect της συνολικής εμπειρίας.

5.5 Information Architecture

Οργανωμένη αρχιτεκτονική της πληροφορίας και άρτια δομή του περιεχομένου που εξασφαλίζουν στον επισκέπτη μια περιήγηση ξεκούραστη και κατανοητή.

5.6 Redesign – Relaunch (Website | e-shop | App)

Συνολικός ανασχεδιασμός που προσφέρει ένα περιβάλλον αισθητικά, λειτουργικά και τεχνολογικά ανώτερο, συντελεί στη βέλτιστη online αγοραστική εμπειρία των επισκεπτών, αλλά και στην εμφανή αύξηση των εμπορικών στόχων.

5.7 Continuous Optimization

E-commerce sites, business sites αλλά και mobile apps, τα οποία δεν έμειναν στάσιμα μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, αλλά επένδυσαν στην περαιτέρω αναβάθμιση και εξέλιξή τους. Με μικρές βελτιωτικές κινήσεις που έκαναν τη διαφορά.

6. Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική
PLATINUM AWARD

6.1 Digital Transformation

Ολοκληρωμένη στρατηγική επιχειρηματικού μετασχηματισμού χάρη στη σωστή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

6.2 Mobile Commerce

Καινοτόμες υπηρεσίες (π.χ. instant checkout, AI, chatbot, κλπ) και έμφαση στις σημαντικές λεπτομέρειες (π.χ. η ταχύτητα του site) που ενθαρρύνουν τις συναλλαγές εμπορίου on-the-go.

6.3 Mobile App

Καινοτόμες εφαρμογές στο κινητό που βοηθούν τους χρήστες στην εύρεση πληροφοριών, αλλά και στις συναλλαγές / δραστηριότητες τους.

6.4 International e-Commerce

Επιτυχημένες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών εταιρειών μέσω του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και γενικά των ψηφιακών υπηρεσιών.

6.5 Συνεργασιακές Πρακτικές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Καινοτόμες συνεργασιακές πρακτικές Β2Β μεταξύ προμηθευτών και πελατών που αναβαθμίζουν την μεταξύ τους σχέση μέσω της αξιοποίησης εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν στην ανταλλαγή εμπορικών παραστατικών (π.χ. τιμολόγιο κτλ).

7. In-House e-Commerce Team

Βραβεύεται η εσωτερική ομάδα ή το τμήμα μίας εταιρείας, για τη συνολική αξιοποίηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και τα εξαιρετικά επιχειρηματικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν.

8. Distinction in e-Commerce

Τα μικρότερα σε όγκο συναλλαγών αλλά καινοτόμα ηλεκτρονικά καταστήματα, μπορούν να διεκδικήσουν τη δική τους διάκριση. Στα Distinction in e-Commerce μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα με ετήσιες πωλήσεις < 200.000€, στις κατηγορίες:

8.1 Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες


8.2 Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Προϊόντα


8.3 Startups που δραστηριοποιούνται στο e-Commerce / eBusiness

Special Awards

Platinum Award

Η ύψιστη διάκριση για τις ενότητες 1-6 των βραβείων. Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία.

E-shop of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο e-shop, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες. Συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

E-commerce Agency of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες. Συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

E-Business of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στην Επιχείρηση (που δεν διαθέτει e-shop), η οποία θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες. Συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Χρυσός Χορηγός

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες M.Α.E.E., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981. Αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία), ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Στο πλαίσιο των συνεχών επενδύσεων που υλοποιεί σε νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες, η ACS παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα τις παρακάτω λύσεις:

  1. την εφαρμογή “ACS Mobile App” για κινητές συσκευές Android και Apple, που διευκολύνει τους πελάτες των e-shops στην real-time παρακολούθηση και διαχείριση της πορείας της παραγγελίας τους μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων, σε κάθε στάδιο της αποστολής.
  2. την υπηρεσία “Card On Delivery”, που επιτρέπει στους παραλήπτες ηλεκτρονικών αγορών να πληρώνουν την παραγγελία τους με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, όχι μόνο στα καταστήματα ACS, αλλά και στο χώρο τους.
  3. τη web mobile εφαρμογή ανακατεύθυνσης αποστολών “ACS ReDirect”, για να επιλέγει ο πελάτης του e-shop νέα ημέρα ή νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας του, όταν δεν μπορεί να είναι σπίτι για να την παραλάβει.
  4. τα σημεία παραλαβής/παράδοσης αποστολών ”ACS Smart Point” σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, όπου ο πελάτης του e-shop θα μπορεί στο δικό του χρόνο να παραλαμβάνει τις παραγγελίες του.
  5. τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy”, με χρεώσεις έως και 70% φθηνότερα σε σχέση με τις τιμές της ταχυδρομικής αγοράς και online παρακολούθηση των παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο.
  6. την Αναβαθμισμένη Υπηρεσία Αντικαταβολής ACS, με άμεση ηλεκτρονική κατάθεση των εισπράξεων σε τραπεζικό λογαριασμό και αυτόματη ενημέρωση του e-shop μέσω e-mail.
  7. τα καινοτομικά εργαλεία "ACS Web Business Tools", που παρέχουν εντελώς δωρεάν την αυτοματοποίηση των αποστολών ενός e-shop, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την επισκεψιμότητά του.

Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο http://www.acscourier.gr

Η ATCOM ιδρύθηκε το 2000 και κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του Digital Business στην Ελλάδα, με εκτεταμένη  εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και στην υλοποίηση ολοκληρωμένων έργων Διαδικτύου. Με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνάει τα 120 στελέχη, η ATCOM  έχει αναπτύξει περισσότερες από 3.000 διαδικτυακές εφαρμογές -αξιοποιώντας το Netvolution, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο λογισμικό διαχείρισης Web και Mobile περιεχομένου δικής της ανάπτυξης- για τις μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς της Λιανικής και του Εμπορίου, των Τηλεπικοινωνιών, των Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, των Καταναλωτικών αγαθών, του Τουρισμού, και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Είναι Gold Certified Partner της Microsoft και Trusted Partner στην Ελλάδα για το Microsoft Azure Cloud Platform.

Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει υψηλού επιπέδου συμβουλευτικές και τεχνολογικές υπηρεσίες που επικεντρώνονται στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων των Πελατών της και εξασφαλίζουν την εκθετική αύξηση των πωλήσεων τους. Προσεγγίζοντας στρατηγικά τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η ATCOM συνδυάζει την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα με σκοπό να βοηθήσει τους Πελάτες της να ενισχύσουν την εμπειρία που προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή σε κάθε διαθέσιμο κανάλι πώλησης, online και offline.

Χορηγός

Η PayLink, αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών, εισήγαγε τις υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων στην Ελλάδα το 1991 σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία Western Union International. Από τότε παραμένει κύριος αντιπρόσωπος της Western Union για την Ελλάδα. Σκοπός της είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις.

Οι υπηρεσίες της PayLink εξελίσσονται συνεχώς. Έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο με περισσότερα από 1200 σημεία σε όλη την Ελλάδα, παρέχει τη δυνατότητα αποστολής – παραλαβής χρημάτων σε περισσότερες από 200 χώρες στον κόσμο, αλλά και τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών σε διευρυμένα ωράρια. Έχει αναπτύξει όλα τα ψηφιακά κανάλια συναλλαγής μέσω web και κινητού, αλλά και μέσω τηλεφώνου. Τα τελευταία χρόνια ανέπτυξε την υπηρεσία PayByBank, την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση που διευκολύνει τα e-shops να δέχονται τραπεζικές πληρωμές real-time και επιτρέπει την άμεση εκκαθάριση τιμολογίων και απελευθέρωση παραγγελιών.

Υπο την αιγίδα

Συνδιοργάνωση

Official Publication

Marketing Week