Όροι συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων.

Ποιος μπορεί να δηλώσει υποψηφιότητα

Στα e-volution awards 2021 μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που είτε δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και εδρεύουν στην Ελλάδα ή την Κύπρο. Τα έργα που θα υποβληθούν, θα πρέπει να έχουν λανσαριστεί από την 12/10/2019 έως τις 12/10/2020.

Στα distinction in e-Commerce μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα τα ηλεκτρονικά καταστήματα με ετήσιες πωλήσεις < 200.000€.

Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλει υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμεί.

Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες.

Υποβολή των υποψηφιοτήτων

Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει μέχρι τις 23 Οκτωβρίου 2020 να έχουν ολοκληρωθεί τα παρακάτω:

  • Να συμπληρωθεί η online αίτηση
  • Να γίνει η κατάθεση του συνολικού ποσού συμμετοχής στους τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας υποδείξουμε και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: [email protected]

Ζητούμενα Υποψηφιότητας

Στην online αίτηση Υποψηφιότητας θα σας ζητηθεί να απαντήσετε στα παρακάτω ζητούμενα:


1. Τίτλος υποψηφιότητας

Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «Το νέο e-shop των e-volution awards»).


2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «Boussias Communications»). Σημ.: Οι συμμετέχουσες εταιρείες μπορεί να είναι περισσότερες από μία.


3. Περιγραφή & στοιχεία υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Χρησιμοποιείστε απλή γλώσσα και αναφερθείτε στα παρακάτω:

  • Στόχος & Πρόκληση: Ποιος ήταν ο στόχος σας και ποια η πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Οι στόχοι θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, ξεκάθαροι και μετρήσιμοι.
  • Καινοτομία & Υλοποίηση: Ποια λύση προκρίνατε και ποια ήταν τα στοιχεία καινοτομίας που αυτή εμπεριείχε;
  • Αποτελέσματα: Ποια ήταν τα αποτελέσματα που επιτύχατε σε αντιστοιχία με τους στόχους που έχετε δηλώσει και για ποιους λόγους θεωρείτε ότι αξίζει να βραβευτεί η υποψηφιότητά σας στην συγκεκριμένη κατηγορία που συμμετέχει;

4. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;

Εφόσον υπάρχουν, η διοργανώτρια εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους παρά μόνο σε όσους έχουν σχέση με τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων.


5. Media-ready synopsis (έως 100 λέξεις)

Κείμενο-σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, που μπορεί να δημοσιευθεί σε περίπτωση βράβευσής της, στο site των βραβείων και στα έντυπα μέσα της Boussias Communications, μετά την ολοκλήρωση της τελετής απονομής, όπου θα αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του έργου.


6. Links

Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας.


7. Screenshot (προαιρετικά – έως 1 αρχείο .jpg .png .gif, έως 5MB)

Προσθέστε ένα screenshot της υποψηφιότητάς σας.


8. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία μέχρι 20MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.


9. Case study Video (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia or Facebook Video)

Εισάγετε έγκυρο URL (π.χ. https://www.youtube.com/watch?v=123456 ή https://vimeo.com/123456789)


Aξιολόγηση των υποψηφιοτήτων

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Κριτική Επιτροπή, θα πραγματοποιηθεί με βάση το κείμενο και τα υλικά που οι ίδιες οι εταιρείες έχουν υποβάλει στην online αίτηση υποψηφιότητας.
Η Διοργάνωση και η Κριτική Επιτροπή δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο και τυχόν ελλιπή στοιχεία των υποψηφιοτήτων. Μετά την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής, η διοργάνωση των βραβείων θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα.

Κριτήρια αξιολόγησης

Κάθε συμμετοχή θα αξιολογηθεί από πολλαπλά Μέλη της Κριτικής Επιτροπή, τα οποία θα βαθμολογήσουν (από το 1 έως το 10) με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Καινοτομία & Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό
  • Αποτελεσματικότητα
  • Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου

Κόστος υποψηφιοτήτων

Από 1 έως 4 υποψηφιότητες: 300 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 5 υποψηφιοτήτων: 1250 € + 24% Φ.Π.Α.

Από 6 έως 9 υποψηφιότητες: 250 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 10 υποψηφιοτήτων: 2.100 € + 24% Φ.Π.Α.

Από 11 έως 20 υποψηφιότητες: 210 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.

Πακέτο 20 υποψηφιοτήτων: 4200 € + 24% Φ.Π.Α.

Από 21 και άνω: 200 € ανά υποψηφιότητα + 24% Φ.Π.Α.


Σημ.: Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία στα βραβεία δικαιούται 2 δωρεάν προσκλήσεις για την Τελετή Απονομής των Βραβείων.
Οι 2 δωρεάν προσκλήσεις ισχύουν ανά εταιρεία / ιδιώτη που έχει δηλώσει υποψηφιότητα στο διαγωνισμό, ανεξαρτήτως του αριθμού των υποψηφιοτήτων.

Χρυσός Χορηγός

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες M.Α.E.E., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981. Αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία), ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Στο πλαίσιο των συνεχών επενδύσεων που υλοποιεί σε νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες, η ACS παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα τις παρακάτω λύσεις:

  1. την εφαρμογή “ACS Mobile App” για κινητές συσκευές Android και Apple, που διευκολύνει τους πελάτες των e-shops στην real-time παρακολούθηση και διαχείριση της πορείας της παραγγελίας τους μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων, σε κάθε στάδιο της αποστολής.
  2. την υπηρεσία “Card On Delivery”, που επιτρέπει στους παραλήπτες ηλεκτρονικών αγορών να πληρώνουν την παραγγελία τους με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, όχι μόνο στα καταστήματα ACS, αλλά και στο χώρο τους.
  3. τη web mobile εφαρμογή ανακατεύθυνσης αποστολών “ACS ReDirect”, για να επιλέγει ο πελάτης του e-shop νέα ημέρα ή νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας του, όταν δεν μπορεί να είναι σπίτι για να την παραλάβει.
  4. τα σημεία παραλαβής/παράδοσης αποστολών ”ACS Smart Point” σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, όπου ο πελάτης του e-shop θα μπορεί στο δικό του χρόνο να παραλαμβάνει τις παραγγελίες του.
  5. τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy”, με χρεώσεις έως και 70% φθηνότερα σε σχέση με τις τιμές της ταχυδρομικής αγοράς και online παρακολούθηση των παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο.
  6. την Αναβαθμισμένη Υπηρεσία Αντικαταβολής ACS, με άμεση ηλεκτρονική κατάθεση των εισπράξεων σε τραπεζικό λογαριασμό και αυτόματη ενημέρωση του e-shop μέσω e-mail.
  7. τα καινοτομικά εργαλεία "ACS Web Business Tools", που παρέχουν εντελώς δωρεάν την αυτοματοποίηση των αποστολών ενός e-shop, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την επισκεψιμότητά του.

Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο http://www.acscourier.gr

Η ATCOM ιδρύθηκε το 2000 και κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του Digital Business στην Ελλάδα, με εκτεταμένη  εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και στην υλοποίηση ολοκληρωμένων έργων Διαδικτύου. Με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνάει τα 120 στελέχη, η ATCOM  έχει αναπτύξει περισσότερες από 3.000 διαδικτυακές εφαρμογές -αξιοποιώντας το Netvolution, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο λογισμικό διαχείρισης Web και Mobile περιεχομένου δικής της ανάπτυξης- για τις μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς της Λιανικής και του Εμπορίου, των Τηλεπικοινωνιών, των Τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, των Καταναλωτικών αγαθών, του Τουρισμού, και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Είναι Gold Certified Partner της Microsoft και Trusted Partner στην Ελλάδα για το Microsoft Azure Cloud Platform.

Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει υψηλού επιπέδου συμβουλευτικές και τεχνολογικές υπηρεσίες που επικεντρώνονται στην επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων των Πελατών της και εξασφαλίζουν την εκθετική αύξηση των πωλήσεων τους. Προσεγγίζοντας στρατηγικά τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, η ATCOM συνδυάζει την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα με σκοπό να βοηθήσει τους Πελάτες της να ενισχύσουν την εμπειρία που προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή σε κάθε διαθέσιμο κανάλι πώλησης, online και offline.

Χορηγός

Η PayLink, αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών, εισήγαγε τις υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων στην Ελλάδα το 1991 σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία Western Union International. Από τότε παραμένει κύριος αντιπρόσωπος της Western Union για την Ελλάδα. Σκοπός της είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις.

Οι υπηρεσίες της PayLink εξελίσσονται συνεχώς. Έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο με περισσότερα από 1200 σημεία σε όλη την Ελλάδα, παρέχει τη δυνατότητα αποστολής – παραλαβής χρημάτων σε περισσότερες από 200 χώρες στον κόσμο, αλλά και τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών σε διευρυμένα ωράρια. Έχει αναπτύξει όλα τα ψηφιακά κανάλια συναλλαγής μέσω web και κινητού, αλλά και μέσω τηλεφώνου. Τα τελευταία χρόνια ανέπτυξε την υπηρεσία PayByBank, την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση που διευκολύνει τα e-shops να δέχονται τραπεζικές πληρωμές real-time και επιτρέπει την άμεση εκκαθάριση τιμολογίων και απελευθέρωση παραγγελιών.

Υπο την αιγίδα

Συνδιοργάνωση

Official Publication

Marketing Week